به حق چیزهای ...

سلام

چند وقتی هست که با دیدن یه چیزهایی احساس می کنم یه جفت گوش دراز (یا شاخ) روی کله‌ام سبز می‌شه.

مثلاْ با دیدن این تبلیغ:

با خودم می‌گم که من چرا این همه وقت خودم رو تلف کردم رفتم کلاس؟! خوب می‌خوابیدم!!!

یا مثلاْ  وقتی که فیلم شرک ۳ رو که تازه اومده با قیمت ۲۵۰۰ تومان می‌تونی توی میدون انقلاب پیدا کنی! فکر کنم قیافه شرک وقتی این خبر رو بهش می‌دن اینجوری می‌شه.

شما چی فکر می‌کنین؟ آیا نباید روی تبلیغات نظارتی وجود داشته باشه که هر چیزی رو تو مخ مردم نکنن. و اینکه بالاخره کی می‌خواد قانون کپی رایت توی ایران اجرا بشه؟ آیا اصلاْ این‌کار عملی هست؟

شاد باشید. 

دندان‌پزشک

سلام

شنیدم از دندان‌پزشک خودتون راضی نیستین!

یه دونه بهتون معرفی می‌کنم ... آزمایش خون بعدش یادتون نره.

تا بعد.

 

بامزه!

سلام!

این تصاویر رو یکی از دوستان با ایمیل فرستاده بود.

مجردها به هوش! متاهل‌ها هشدار!!

روحتون شاد!